დიზაინ აზროვნება
ჩვენ ვეხმარებით ორგანიზაციებს სერვისებისა და მომხმარებელთა გამოცდილებების შექმნასა და გაუმჯობესებაში დიზაინის აზროვნების პროცესის გამოყენებით მომხმარებლის ემპათიის, მონაწილეობითი იდეაციის, სწრაფი პროტოტიპირების, ტესტირებისა და იტერაციის გზით და დანერგვის მართვაში მომხმარებელის დაყენებით დიზაინის ცენტრში.
მომხმარებლის გამოცდილების მართვა
ადამიანზე ორიენტირებული მიდგომის და მომხმარებელზე ორიენტირებული სტრატეგიის სარგებელი, რომელსაც მაინდვორქსი იყენებს, არ შემოიფარგლება კერძო სექტორით. სამთავრობო, სამოქალაქო და აკადემიურ ინსტიტუციების წარმატებაც ყველა დონეზე სწორედ მომხმარებლების საჭიროებების და სურვილების გათვალისწინებაზე დგას.
- პროდუქტისა და სერვისის დიზაინი
- გამოცდილების დიზაინი და დანერგვა
- მარკეტინგი და კომუნიკაცია
- ქცევის ცვლილების კამპანიები
- მულტიმედიური კონტენტი სოციალური მედიისთვის
ინოვაციის ვორქშოფები
ჩვენ ვაორციელებთ ინოვაციის სემინარებს, რომლებიც ეფუძნება ადამიანზე ორიენტირებულ და პრობლემის გადაჭრის თანამშრომლობით მიდგომას და ემსახურება დიზაინის მაინდსეტის გამომუშავებასა და დიზაინ აზროვნების ინსტრუმენტებისა და ტექნიკის დაუფლებას.
- ტრენდების პროგნოზირება და შესაძლებლობების მართვა
- მომხმარებლის გამოცდილების დიზაინი
- დიზაინ აზროვნება მოქმედებაში
- სერვისის დიზაინი
- იდეაცია და პროტოტიპირება